úterý 13. dubna 2010

Školní klub aneb chci být znovu školákem

Dnes jsem dostal nabídku na návštěvu školního klubu. Nejprve jsem si myslel, že školní klub bude jak kdysi u nás na základní škole - pár stolních her, karty a nic jiného. Při vstupu do klubu jsem byl ohromen. Uprostřed na stěně obrovská plazma, pod ní nintendo wii, hifi, kulečník, stolní fotbal, šipky, pinpongový stůl. Prostě vše, co je k odreagování potřebné. Po návštěvě jsem se chtěl vrátit zpět do let, kdy jsem byl žákem základní školy. Samozřejmě musím brát v úvahu, že v době, kdy já navštěvoval základní školu ještě takové všelijaké "vymoženosti" nebyli.

Paní zástupkyně mi říkala, že tady tráví žáci většinu svého volného času, mnohdy je musejí v pozdních hodinách dokonce vyhazovat. Toto mě velmi zaujalo, dle mého soudu škola nabízí žákům i mimoškolní aktivity, nebo špíš aktivity v rámci školy, že žáci nechodí do školy jen pro to, aby se učili, ale mají možnost ve škole i relaxovat a využít tak svůj volný čas.

Daniel Poslušný

1 komentář:

  1. Zbývá jen drobnost. A sice, aby se z vás stal tak dobrý učitel, že se vaši žáci budou těšit na výuku s vámi, nebudou chtít přestat a vy je vše potřebné naučíte!
    Interaktivní tabule může v některých případech pomoci, ale vše za vás nevyřeší.

    OdpovědětVymazat